2011-04-25

Astelehena

Astelehena. Jai eguna. Aspermena. Esnatu orduko burura etortzen zaizkidan lehen hitzak dira gaurkoan. Lana besterik ez dut gaurko baina hiru hitz horiek gogobarik uzten naute, mugitzeko indarrak kentzen dizkidate. Gogaituta nauka publizitateko piezen bildumak. Gogaituta erreportajea egiteko informaziorik ez izateak. Amorru bizia ematen dit mezuak bidali eta erantzunik jaso gabe gelditzeak. Eta, tamalez, egunero gertatzen den zerbait bilakatu da nire bizitzan.
Children of Bodom finlandiarrak
Nire eguna alaitzeko modu bakarra musika piztu eta bolumen handiz entzutea dela dirudi. Musikak bizia ematen dio nire egun ilun eta aspergarriei. Ez dakit zer egingo nukeen musikarik gabe. Zuzeneko emanaldi bater joateko grinak ere aurrera ateratzen laguntzen dit sarri. Hurrengo geltokia: Maiatzak 8, Rockstar Live aretoa, Barakaldo. Machinae Supremacy, Ensiferum eta Children of Bodom. Urteak daramatzat azken hauek ikusteko asmoz, eta, dena ondo badoa, bi aste barru eurekin izango naiz burua astintzen.

Honela ikusita, ez da hain egun txarra gaurkoa.

Gaiztoak izan

No hay comentarios:

Publicar un comentario