2011-04-30

Urrutiko autobusa

Gezurra dirudi hainbeste denbora oporren zain pasa ondoren amaitzear direla. Ezinezkoa dirudi, baina egia da. Gaur, larunbata, gero eta gertuago nago asteleheneko goizeko 6:30etatik. Berriro rutinara itzultzetik. Zer egingo diogu ba!

Ordurarte, denbora aprobetxatu nahi dut. Bartzelonako jokalariekin argazkiak ateratzeko asmoz, Biarritzeko aireportura joan naiz goizean. Ja, inozoa ni! Hegazkina iritsi bezain pronto, autobusa pistara sartu eta taldeko jokalari nahiz agintariek, bi pauso solik eman behar izan dituzte ibilgailu berrira sartu eta Donostirako bidea hartzeko.
Jarraitzaile blaugranak, autobusari begira
Bitartean, han bildutako jarraitzaileak, oihu egiteari utzi gabe, euren jainkoek berrehun metrotara ihes nola egiten zuten begiratzen zuten, begirada bat, argazki bat edo hitz bat jasotzeko itxaropenak lurperatuz. Haien artean nengoen ni ere, eta goibeldurik itzuli naiz aireportu akitaniarretik, ez bainuen uste hainbesteko segurtasun neurriak hartuko zituztenik gehienbat haurrez osatutako jarraitzaileen artetik pasatzeko.

Polizien motorrek eskoltatuta pasatu da autobusa, ikusleen begiraden aurretik
Gutxienez, Donostiara bidean, jarraitzaileak kokatuta zeuden lekutik nahiko gertu pasatu da Bartzelonako izarren autobusa, eta argazki batzuetan atzeman daiteke tindatutako kristalen atzean nor ezkutatzen zen. Hala ere, ez zen inolaz ere espero nuena, gertutasun handiagoa erakutsiko zutelakoan bainengoen. Baina halakoa da futbola! 

Tindatutako kristalen atzean ikus daiteke Pep Guardiola entrenatzailea







Hurrengo batean izan beharko du! Behintzat, argazkia ez bada ere, Xavi Hernandez eta Lionel Messi ikustea lortu dut, eta ez da gutxi!


No hay comentarios:

Publicar un comentario